Yorumları: 16
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: Apr 2025
19-04-2025:18:39
(Son Düzenleme: 05-05-2025:21:58, Düzenleyen: Erasil.)
Bu başlık altında oyuna dair gelecek sunucularda değiştirilmesini istediğim özellikleri yazacağım. Böylece sunucu deneyimini oyuncu deneyimi ile birleştirip sonraki sunucu için daha oynanabilir bir oyun oluşturabiliriz.
- Başlangıç kaynakları oyuncuyu oyunda tutar şekilde değil. Bunu başlangıç kaynağını arttırarak veya görevlerden elde edilen kaynakları arttırarak çözebiliriz.
- Haydut kampları hızlı yükselen oyuncular için oldukça zorlayıcı olabiliyor. Yeni sunucuda "Ayan" rütbesine kadar olan oyunculara saldıracak haydut sayısını azaltabiliriz.
- Yağma için istenilen onur miktarları düşürülebilir.
- Bağlantı paylaşımı seçeneği daha net hale getirilecek.
Şimdilik aldığım notlar bu şekilde. Yeni notlar aldığım zaman bu başlık güncellenecek. Sizin de öneriniz varsa okumaktan memnuniyet duyacağım.
Yorumları: 10
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: Oct 2024
Öneri olarak oyuna arkadaşlarını davet eden kişilere kaynak, altın veya elmas verilebilir. Oyuna çağırdığı kişi sayısı arttıkça verilen ödül artabilir. Herkesin bir davet kodu olur o kod üzerinden yapılabilir. Multi davetin önüne geçmek için de IP üzerinden kontrol sağlanabilir. Ya da yeni başlayacak oyuncunun belirli bir seviyeye geldikten sonra ödüller verilebilir.
Yorumları: 15
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: Oct 2024
Keşif eri oyun basında cok guclu debuff alabilir
Yorumları: 26
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: Nov 2024
(19-04-2025:19:53)memedali yazdı: Keşif eri oyun basında cok guclu debuff alabilir
Keşif erinin sürekli aktif olabilenlerin elinde devasa bi güç yarattığı doğru ama buzdağının görünmeyen kısmı bu keşif erleri aynı zamanda yönleri, asker sayılarını öğrenme gibi ajanlık da yapabiliyor. Kısacası dengeleri her yönden çok bozuyor, herkes keşif eri oynamadan bunun düzeltilmesi lazım yoksa oyunda ki oynanış tarzı teke düşecek ve çeşitli oynayışların avantajı kalmadığı gibi göremeyeceğizde. Naçizsne tavsiyem ajanlık konusunda ajanlık faaliyetlerinin ayrı bir bina ve unit ile olması ya da ana binanın leveline göre ajan çıkarılabilmesi şeklinde düzeltilmeli.
Yorumları: 16
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: Apr 2025
Kaşiften ilerlemek isteyen herkes ilerleyebilir.
Yorumları: 1
Konuları: 0
Kayıt Tarihi: Apr 2025
Yorumları: 26
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: Nov 2024
24-04-2025:20:10
(Son Düzenleme: 24-04-2025:20:10, Düzenleyen: ahmet_sonuc.)
teşhir direği gormek ısteyen herkes teshir diregi gormeli lutfen
Yorumları: 15
Konuları: 3
Kayıt Tarihi: Oct 2024
kotuluk kotudur o yuzden teshir dıregı gelsın
Yorumları: 16
Konuları: 4
Kayıt Tarihi: Apr 2025
(24-04-2025:11:30)Price yazdı: İyilik iyidir.
2 paragraf yazı yazmaktansa en basit şekliyle yazdım. Anladığınızı düşünüyorum.
Ayrıca oyuna dair bildirimlerinizi lütfen buraya yazın, sunucuya dair isteklerinizi desteğe bildirin.
Yorumları: 22
Konuları: 9
Kayıt Tarihi: Oct 2024
Özellikle early ve orta oyunda süvari dışında saldırı birliği yok , paralı askerler de nerdeyse göstermelik bir birlik gibi daha çok kullanılması için saldırı olarak geliştirilebilir ve altını azaltılabilir.
Çavuş ve okçu savunma dışında nerdeyse kullanılmıyor onlara da yenilik getirilebilir.
oyunda bir nevi 2 gelişim seçeneği var ya üretim ya da kaşif , bence 3 olarak barbarlık getirilebilir adam kaynağını yağma yaparak kazanır (vikingler gibi).
Oyun başında yağma ve saldırı atmak çok onur harcatıyor bence bunlar düşürülebilir erken oyunda savaş olması açısından
orta oyunda zaten onur problemi yok.
yazılacak çok şey var şimdilik aklıma gelen bunlar.